През последните няколко седмици автомобилната индустрия позабрави електрическия преход и неговите предизвикателства, тъй като светът се променя пред очите ни. И докато повечето производители в момента трескаво преосмислят плановете си и пренареждат веригите си за доставки, BYD продължава както обикновено.
Компанията дори реши да провокира пазара, като пусне два нови модела. Те са първите, които използват новата мегаватова система за бързо зареждане на батериите им. И докато обикновено подобни нови технологии идват с висока цена, BYD направи обратното, съобщава Electrek.
Новият SUV се казва Tang L и цената му започва от 32 700 долара в Китай. Това дори е по-ниско от първоначалната цена за предварителните продажби, която беше 38 200 долара.
Редом с него компанията показа и седана Han L. Неговата стартова цена е 30 000 долара, а предварителната беше 36 800 долара.

BYD
Tang L ще се предлага в три нива на оборудване, като е базиран на 1000V архитектурата на BYD. Има 100,5kWh батерия и пробег до 701 км. Бързото зареждане позволява за 5 минути да се „заредят“ още 370 км. пробег. А цялата батерия, от 0% до 100%, ще се зареди за 30 мин.
Моделът използва „Божието око“ на BYD – пакетът от автономни и асистиращи системи. Същият е наличен и в седана Han L.
Той също ще се предлага в три нива на оборудване. Неговата батерия е 83,2kWh, като също ще изминава до 701 км. с едно зареждане. Пет минути на зарядна станция ще му осигурят 400 км. пробег. А за 6 минути зареждане, батерията може да се зареди от 10% до 70%. 20 минути са нужни за презареждане от 0% до 100%.
BYD ще продава и двата автомобила и като Plug-in хибриди. Оборудването е същото, но пък цените ще са още по-ниски и започват от 28 500 долара за седана и 31 300 долара за SUV-а.